VACATURE

Logistiek Manager

Zoek jij een unieke kans, een supergave functie waar jij zelf invulling aan mag geven en durf jij wel een uitdaging aan? Dan ben jij misschien wel onze nieuwe logistiek manager! 
 
Bij Moving-In bieden wij jou de kans om het gehele magazijn opnieuw en efficiënter in te richten. Verduurzamen en digitalisering staat hierbij centraal. Zie jij jezelf op deze plek? Stuur dan een mail of een appje mag natuurlijk ook. 

Chat met ons!

Wat doe je als logistiek manager?

Als logistiek manager zal jij je bezighouden met het optimaliseren van de processen in het magazijn. Je zal daarbij de schakel zijn tussen verschillende teams in de uitvoerende tak. Jouw ideeën mogen losbranden. Daarnaast zorg jij voor de inkoop van producten, houd jij contact met leveranciers en zorg jij ervoor dat het team gemotiveerd is om samen te knallen naar successen!

Kortom, een dynamische, uitdagende rol met veel contacten!

Stel direct je vraag aan ons
Een dag bij Moving-In
  • Let's move!

    Jouw dag begint om 08:00 uur, but first coffee! Tijdens het koffiemoment bespreek jij de planning met de projectleiders en de magazijnchef. Jij bent de schakel tussen het kantoor en het magazijn.

  • Aan de slag

    Jouw werkzaamheden verschillen dagelijks, of je nu bezig bent met een relatie onderhouden met leveranciers, het aanpassen van het veiligheidsprotocol of aan het sparren bent met de magazijnchef, geen enkele dag is hetzelfde!

  • Een welverdiende break

    Pauzetijd! Jij neemt met je collega’s buiten een frisse neus tijdens een potje volleybal en weet met het team te winnen.

  • Eind van de dag is in zicht!

    Jouw dag vliegt zo voorbij! Je hebt jouw collega’s verder geholpen, nieuwe projecten zijn van start gegaan en bent klaar om jouw ‘morgen’ zelf in te vullen. Ready to hit goals!

Het snelst groeiende meubelverhuurbedrijf van Nederland

Moving-In is begonnen als familiebedrijf, opgericht in 2013. Inmiddels zijn we het snelst groeiende meubelverhuurbedrijf van Nederland. Passie, hard werken en creativiteit zijn voor ons de basisingrediënten om ons te onderscheiden in wat we doen: het creëren van een thuis.

Dit doen we samen met ons team, bestaande uit jonge en ondernemende professionals. Zij zorgen ervoor dat het product – de inrichting van een woning – verandert in een dienst. Met een breed assortiment aan kwaliteitsmeubelen die we allemaal in eigen voorraad hebben, bieden wij onze klanten de meeste keuze en ontzorgen we hen op meerdere vlakken. In alles wat we doen werken we toe naar één doel: onze missie.
Lees hier onze missie
Jij bent
Een innovator
Een innovator

Jouw kennis van de logistieke wereld zorgt ervoor dat magazijnprocessen verbeterd worden. Jouw focus ligt op het verduurzamen en verbeteren hiervan.

Een coach
Een coach

Jij kan teams coachen en motiveren. Strategische doelen kan jij vertalen naar operationele werkzaamheden. Met jouw advies kunnen teams vooruit.

Een onderhandelaar
Een onderhandelaar

Jij bent een échte onderhandelaar. Of dat met je collega’s is, relaties met leveranciers onderhoudt of dat inkoopprocessen beheert, jouw onderhandelingsvermogen brengt ons naar mooie samenwerkingen.

Werkzaamheden

Enkele werkzaamheden die jij kunt doen op een dag zijn:

  • Een veiligheidsprotocol opstellen en doorvoeren aan het uitvoerende team. 
  • Het optimaliseren, uitvoeren en beheren van de inkoop van producten en administratie hiervan.
  • Het opzetten en uitwerken van het artikelbestand.
  • Het bewaken van het offerte proces en voorraadbeheer.
  • Onderhandelen over prijs, doorlooptijd en overige levercondities bij bestaande en potentiële leveranciers.
  • Verduurzamen, verbeteren en digitaliseren van het magazijn.
  • Het adviseren en analyseren van training en ontwikkelingsmogelijkheden voor het uitvoerende team.
  • Communicatieprocessen controleren en verbeteren tussen het kantoor en het uitvoerende team.
  • Kwaliteit beheren en bewaken van het logistieke proces.
  • Rapportages opstellen om aanbevelingen te onderbouwen.

Wat bieden wij jou!

Aantrekkelijk salaris en contract

We bieden jou een baan aan voor 32-40 uur per week, waarbij je kunt groeien in functie én salaris binnen onze organisatie. Het salaris is helemaal in lijn met de markt en hangt af van wat je weet en kunt.

Na 7 maanden bespreken wij samen of jouw contract kan worden omgezet naar een vast dienstverband!

Vakantiedagen

Je krijgt 8% vakantiegeld en 25 vakantiedagen per jaar, en als je wilt, kun je dit uitbreiden tot wel 29 vakantiedagen.  

Pensioen

Een spaarpotje voor je oude dag? We bieden je een top pensioenplan aan via A.S.R. Pensioenregelingen.  

Persoonlijke ontwikkeling

Je krijgt gratis toegang tot Goodhabitz. Een online trainingsplatform met meer dan 150 onlinetrainingen! 

Overuren gemaakt?

Ook wij weten dat het weekend een heilig moment is. Het zal niet vaak voorkomen, maar gebeurt het toch dan word jij extra beloond met aantrekkelijke toeslagen.

Mocht je doordeweeks extra uren maken, betalen we die jou gewoon uit. En natuurlijk vergoeden we ook je reiskosten. 

Lease a Bike

We bieden je de mogelijkheid om via Lease a Bike een fiets te leasen (inclusief een werkgeversbijdrage van € 30,- per maand).  

Borrels, cooking-day, sporten

Maandelijkse Cooking Day om de culinaire talenten van jouw collega’s te ervaren.
Écht de leukste vrijdagmiddagborrel van Nederland!
Een maandelijks zaalvoetbaltoernooi
Een jaarlijkse zomer-BBQ om samen te genieten van de zomerse sfeer.
Gezellige teamuitjes met collega’s die allemaal van een familiaire sfeer houden.

Behind the scenes

  • Work-event
  • Beurs
  • Team-uitje
  • Cooking Day
  • Tafeltennis
  • MeubelBank
Bekijk wat onze medewerkers over ons zeggen
  • Lorena, Styliste

    Samen met Vanessa ben ik verantwoordelijk voor alles op het gebied van styling. Hierbij kun je denken aan verschillende woonstijlen en de inkoop. Ook zorg ik voor een goede afstemming van meubels en decoratie op elkaar, zodat het één geheel wordt. Ik krijg veel verantwoordelijkheid, wat het werk lekker afwisselend maakt. Geen dag is hetzelfde.

  • Besna, HR-Specialist

    Als HR-Specialist bij Moving-In heb ik een adviserende rol op het gebied van personeelsbeleid. Ik ben de schakel tussen management en personeel. Ik hou ontzettend van het HR-vak, omdat het zo afwisselend is. Ook het werk bij Moving-In vind ik fantastisch. Er is een afwisselende cultuur, leuke collega's, een fantastische sfeer en geweldige werkethiek.

  • Eva, Facilitair medewerker

    Qua werk vind ik het leukste om de bestellingen bij elkaar te pakken. Maar het team bij Moving-In is ook fantastisch! We zijn een jong team, waar ik één van de oudsten ben, maar ik voel me hier helemaal thuis. Iedereen is gezellig en gemoedelijk en altijd in voor een praatje. Er wordt ook goed rekening met iedereen gehouden. De waarden van Moving-In zijn ook ontzettend mooi, zoals duurzaamheid.

Zijn wij een match?

Neem dan contact op met onze HR Specialist, Besna en mail je sollicitatie of stuur een appje! 

Wie weet zitten we binnenkort gezellig samen een heerlijk kopje koffie of thee te drinken in ons kantoor in Almelo. 

Contact

Bedrijvenpark Twente 318
7602 KL Almelo