VACATURE

Facilitair Medewerker

Wij zijn op zoek naar een Facilitair Medewerker die ons team kan komen versterken voor 24 uur per week!

In deze functie werk je veel samen met collega’s, ben je verantwoordelijk voor verschillende facilitaire taken én krijg je de ruimte om jouw dag zelf vorm te geven.

Benieuwd? Lees dan snel verder!

Chat met ons!

Wat doe je als Facilitair Medewerker?

Als Facilitair Medewerker ben jij de held van het team facilitair.

Jij bent een onmisbare schakel bij onder andere schoonmaakwerkzaamheden, het opruimen en organiseren  van spullen in de stellingen en in het magazijn. Als er wat nageleverd moet worden, zorg jij ervoor dat deze pakketjes op de post worden gedaan. 

Als Facilitair Medewerker heb je veel interactie met je collega's van het facilitaire team en boek je gezamenlijke successen.

Stel direct je vraag aan ons
Een dag bij Moving-In
  • Let's move!

    Jouw werkdag begint om 07:30 uur met natuurlijk een kop koffie! Of thee! Daarna neem je samen met jouw team de dagplanning door.

  • Aan de slag

    Jouw werkzaamheden zullen geen dag hetzelfde zijn. Vandaag ben jij bezig met het reinigen van de keukenspullen en doe je tussendoor een pakketje op de post. Morgen ga jij de stellingen en woonaccessoires organiseren en die dag daarna? Wie weet! Jij en jouw team bepalen zelf de werkzaamheden per dag.

  • Een welverdiende break

    Voor je het door hebt is het alweer pauze! Bij lekker weer zit jij buiten, maar bij regen zet jij juist de basketbalmachine aan voor een potje tegen je collega's. Heb je vandaag gewonnen?

  • Eind van de dag in zicht

    Jouw dag vliegt voorbij! Het is alweer 16:00 uur en hebt ontzettend veel werkzaamheden verricht samen met je team. Jij kijkt alweer uit naar de volgende werkdag, die jij weer zelf mag invullen. Ready to hit goals!

Het snelst groeiende meubelverhuurbedrijf van Nederland

Moving-In is begonnen als familiebedrijf, opgericht in 2013. Inmiddels zijn we het snelst groeiende meubelverhuurbedrijf van Nederland. Passie, hard werken en creativiteit zijn voor ons de basisingrediënten om ons te onderscheiden in wat we doen: het creëren van een thuis.

Dit doen we samen met ons team, bestaande uit jonge en ondernemende professionals. Zij zorgen ervoor dat het product – de inrichting van een woning – verandert in een dienst. Met een breed assortiment aan kwaliteitsmeubelen die we allemaal in eigen voorraad hebben, bieden wij onze klanten de meeste keuze en ontzorgen we hen op meerdere vlakken. In alles wat we doen werken we toe naar één doel: onze missie.
Lees hier onze missie
Jij bent
Geordend en secuur
Geordend en secuur

Overzicht behouden is één van jouw talenten. Jij houdt ervan om je werkomgeving geordend te zien en bent secuur in het uitvoeren van jouw werkzaamheden.

Flexibel
Flexibel

Jij kan snel schakelen tussen taken en hebt zicht op de prioriteiten in verschillende situaties. Niet alleen jij, maar ook jouw agenda is flexibel. Een ad-hoc plaatsing is voor jou geen probleem. Ook stressbestendigheid is een van jouw kwaliteiten.

Een teamplayer
Een teamplayer

Samenwerken is voor jou geen probleem. Jij kan makkelijk communiceren met je collega's.

Werkzaamheden

Enkele werkzaamheden die tot jouw functie behoren:

  • Het schoonmaken en afwassen van keukenartikelen.

  • Het opruimen en organiseren van facilitaire artikelen.

  • Het opruimen en organiseren van woonaccessoires in de stellingen.

  • Schoonmaken van de kantine en toiletten.

  • Op de post doen van pakketjes.

  • Verschillende verdiepingen op orde houden.

  • Het uitzoeken en inpakken van linnenpakketten, keukenpakketten en welkom thuis pakketten.

Wat bieden wij jou!

Aantrekkelijk salaris en contract

We bieden jou een baan aan voor 24 uur per week, waarbij je kunt groeien in functie én salaris binnen onze organisatie. Het salaris is helemaal in lijn met de markt en hangt af van wat je weet en kunt.

Na 7 maanden bespreken wij samen of jouw contract kan worden omgezet naar een vast dienstverband!

Vakantiedagen

Je krijgt 8% vakantiegeld en 25 vakantiedagen per jaar, en als je wilt, kun je dit uitbreiden tot wel 29 vakantiedagen.  

Pensioen

Een spaarpotje voor je oude dag? We bieden je een top pensioenplan aan via A.S.R. Pensioenregelingen.  

Persoonlijke ontwikkeling

Je krijgt gratis toegang tot Goodhabitz. Een online trainingsplatform met meer dan 150 onlinetrainingen! 

Overuren gemaakt?

Ook wij weten dat het weekend een heilig moment is. Het zal niet vaak voorkomen, maar gebeurt het toch dan word jij extra beloond met aantrekkelijke toeslagen.

Mocht je doordeweeks extra uren maken, betalen we die jou gewoon uit. En natuurlijk vergoeden we ook je reiskosten. 

Lease a Bike

We bieden je de mogelijkheid om via Lease a Bike een fiets te leasen (inclusief een werkgeversbijdrage van € 30,- per maand).  

Borrels, cooking-day, sporten

Maandelijkse Cooking Day om de culinaire talenten van jouw collega’s te ervaren.
Écht de leukste vrijdagmiddagborrel van Nederland!
Een maandelijks zaalvoetbaltoernooi
Een jaarlijkse zomer-BBQ om samen te genieten van de zomerse sfeer.
Gezellige teamuitjes met collega’s die allemaal van een familiaire sfeer houden.

Behind the scenes

  • Work-event
  • Beurs
  • Team-uitje
  • Cooking Day
  • Tafeltennis
  • MeubelBank
Bekijk wat onze medewerkers over ons zeggen
  • Eva, Facilitair medewerker

    Qua werk vind ik het leukste om de bestellingen bij elkaar te pakken. Maar het team bij Moving-In is ook fantastisch! We zijn een jong team, waar ik één van de oudsten ben, maar ik voel me hier helemaal thuis. Iedereen is gezellig en gemoedelijk en altijd in voor een praatje. Er wordt ook goed rekening met iedereen gehouden. De waarden van Moving-In zijn ook ontzettend mooi, zoals duurzaamheid.

  • Lorena, Styliste

    Samen met Vanessa ben ik verantwoordelijk voor alles op het gebied van styling. Hierbij kun je denken aan verschillende woonstijlen en de inkoop. Ook zorg ik voor een goede afstemming van meubels en decoratie op elkaar, zodat het één geheel wordt. Ik krijg veel verantwoordelijkheid, wat het werk lekker afwisselend maakt. Geen dag is hetzelfde.

  • Besna, HR-Specialist

    Als HR-Specialist bij Moving-In heb ik een adviserende rol op het gebied van personeelsbeleid. Ik ben de schakel tussen management en personeel. Ik hou ontzettend van het HR-vak, omdat het zo afwisselend is. Ook het werk bij Moving-In vind ik fantastisch. Er is een afwisselende cultuur, leuke collega's, een fantastische sfeer en geweldige werkethiek.

Zijn wij een match?

Neem dan contact op met onze HR Specialist, Besna en mail je sollicitatie of stuur een appje! 

Wie weet zitten we binnenkort gezellig samen een heerlijk kopje koffie of thee te drinken in ons kantoor in Almelo. 

Contact

Bedrijvenpark Twente 318
7602 KL Almelo